Get Adobe Flash player

Ανακοινώσεις Φορέων

Στις 14/01/15 η Διοίκηση του Ευαγγελισμού σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αίτημα πανεπιστημιακού καθηγητή αγγειοχειρουργικής (και όχι επίσημα του Πανεπιστημίου), αποφάσισε να εγκρίνει τη μεταφορά της Β΄ Αγγειοχειρουργικής κλινικής του ΕΚΠΑ, στον Ευαγγελισμό.

Ένα μήνα νωρίτερα, είχε πάρει ανάλογη απόφαση να αποδοχής υπό όρους, για δημιουργία πανεπιστημιακής Καρδιολογικής Κλινικής στον Ευαγγελισμό έπειτα από προσωπικό αίτημα καθηγητή Καρδιολογίας.

Την πρώτη απόφαση την πήρε απόντος του εκλεγμένου εκπροσώπου των ιατρών, ενώ η δεύτερη απόφαση ελήφθη με μοναδική διαφωνία του εκπροσώπου των ιατρών.

Περισσότερα...

Ανακοίνωση του Μ-Λ ΚΚΕ

Από την επομένη των εκλογών, οι ισχυρές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις της ΕΕ, με επικεφαλής τη Γερμανία, κλιμακώνουν τις απροκάλυπτες επεμβάσεις, πιέσεις και εκβιασμούς, για πλήρη ευθυγράμμιση των νέων διαχειριστών της κυβερνητικής εξουσίας ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο μονόδρομο της ιμπεριαλιστικής υποταγής, προστάζοντας την απαρέγκλιτη εφαρμογή των αντιδραστικών, αντιλαϊκών μέτρων των μνημονίων και την πιστή τήρηση των «δεσμεύσεων».

Περισσότερα...

Μεταφορά της ευθύνης και του κόστους στη λαϊκή οικογένεια, διευκόλυνση της εισόδου του κεφαλαίου στην εκπαίδευση και ένταση της ταξικής διαφοροποίησης

Τον «οδικό χάρτη» του νέου Δημοτικού παρουσίασε ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος κατά την εισήγησή του στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας. Αν ξύσει κανείς τα περιτυλίγματα και τα ευχολόγια η πρόταση του υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνει την ευελιξία του προγράμματος σπουδών (οι εκπαιδευτικοί συνδιαμορφώνουν σε ένα ποσοστό την ύλη), την λειτουργική και διοικητική αυτοτέλεια των σχολικών μονάδων, την αλλαγή στο πρότυπο διοίκησης τόσο της σχολικής μονάδας όσο και γενικότερα σε επίπεδο Περιφέρειας και Διεύθυνσης, την ενίσχυση της αυτονομίας, του σχεδιασμού σε όλα τα επίπεδα, του προγραμματισμού, της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της λογοδοσίας, την ισχυροποίηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων με αποκέντρωση, «καθετοποίηση» και αντιστοίχιση υπηρεσιών με κέντρο διαχείρισης προσωπικού, την Περιφέρεια Εκπαίδευσης, την εμπλοκή των κοινωνικών εταίρων, των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης, των γονέων και τη δημιουργία ενός σχολείου όχι μόνο γνώσεων, αλλά και δεξιοτήτων.

Περισσότερα...