Εργατικός Αγώνας

Κυβέρνηση: Ιδιωτικοποιεί τα λεωφορεία της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής

Στην οριστική ιδιωτικοποίηση ενός κρίσιμου τμήματος των δημόσιων οδικών συγκοινωνιών της Αττικής πηγαίνει η κυβέρνηση. Εχοντας ήδη παραχωρήσει 72 γραμμές των λεωφορείων της πρωτεύουσας στα ΚΤΕΛ από το 2020 με το πρόσχημα της αντιμετώπισης του συνωστισμού κατά την περίοδο της πανδημίας, πλέον προχωρεί στην προκήρυξη ανοιχτού διαγωνισμού για την παραχώρηση 63 γραμμών στην Ανατολική και Δυτική Αττική για διάστημα από 5 έως 7,5 ετών.

Όπως αναφέρει το «Εθνος» η υφιστάμενη απευθείας ανάθεση και σύμβαση που έχει υπογράψει ο ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ Αττικής λήγει ύστερα από τις παρατάσεις που έλαβε, τον προσεχή Οκτώβριο με το Ελεγκτικό Συνέδριο να έχει διαμηνύσει ότι δεν πρόκειται να δεχτεί νέα απευθείας ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, παρά μόνο κανονική διαγωνιστική διαδικασία.

Την Πέμπτη αναρτήθηκε σε διαβούλευση από τον ΟΑΣΑ το κείμενο της διακήρυξης προκειμένου να συγκεντρωθούν σχόλια ώστε να προχωρήσει η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού για την «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική για 60 μήνες με δικαίωμα παράτασης έως 30 μήνες».

Ο διαγωνισμός θα χωριστεί σε δύο τμήματα, ένα για την Ανατολική και ένα δεύτερο για τη Δυτική με τους υποψηφίους να μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον και για τα δύο ή μόνο για το ένα.

Η συνολική και για τα δύο τμήματα εκτιμώμενη αξία της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος παράτασης, ανέρχεται στο ποσό των 312 εκ. ευρώ (€312.086.730,32) χωρίς στο ποσό να συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

Από αυτά τα 208 εκ. ευρώ αφορούν το βασικό διάστημα των 60 μηνών της παραχώρησης και το υπόλοιπο ποσό τη δυνατότητα παράτασης κατά 30 μήνες.

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη
Εργατικός Αγώνας